شرایط و ضوابط کلی پذیرش و تحصیل در دوره بین المللی مشترک با روسیه

شرایط و ضوابط کلی پذیرش و تحصیل در دوره­‌ بین­ المللی مشترک

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه RUDN روسیه
(کارشناسی ارشد مهندسی مواد- گرایش شناسایی و انتخاب مواد مهندسی)

 

1- پذیرش دانشجو در این دوره به صورت نیمه متمرکز بوده و پس از معرفی داوطلبین از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور، از ایشان جهت انجام مصاحبه غیرحضوری در دانشگاه صنعتی خواجه‌ نصیرالدین طوسی دعوت به عمل خواهد آمد.

2- مدت دوره‌ها 2 سال خواهد بود که بخشی از دوره در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و بخش دیگر در دانشگاه RUDN در شهر مسکو گذرانده خواهد شد. پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشجو (6 واحد) نیز در طول دوره به صورت مشترک توسط اساتید دو دانشگاه، تعریف شده مورد دفاع قرار می گیرد. 

3- ادامه تحصیل دانشجویان در هر نیمسال منوط به کسب امتیازات لازم در نیمسال قبلی است.

4- دانشجویان در مدت تحصیل در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تابع مقررات آموزشی جمهوری اسلامی ایران و در مدت تحصیل در دانشگاه RUDN تابع مقررات آموزشی کشور روسیه خواهند بود.

5- کلاس‌ها در طول دوره در کشور روسیه به زبان انگلیسی خواهد بود و در زمان مصاحبه، توانایی زبان انگلیسی داوطلب سنجیده خواهد شد. ارائه مدرک زبان در پذیرش نهایی موثر بوده ولیکن الزامی نمی‌باشد. 

6- هزینه ریالی تحصیل هر دانشجو در این دوره مشترک در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با توجه به نوع و تعداد واحدهای اخذ کرده، حدود 300 میلیون ریال خواهد بود و هزینه ارزی دوره در دانشگاهRUDN  متعاقبا اطلاع­رسانی خواهد شد.

تبصره: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تعهدی از نظر تامین خوابگاه و نیز وام دانشجویی در طول تحصیل در ایران ندارد، اما جهت تامین خوابگاه مناسب در مسکو هماهنگی‌های لازم با دانشگاه RUDN به عمل آمده است.

7- دانشجویان پس از اتمام دوره مشترک، دو دانشنامه کارشناسی ارشد جداگانه از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه RUDN روسیه دریافت خواهند نمود.

8- دانشجویان ذکور در طول دوره از معافیت تحصیلی برخوردار خواهند بود و از نظر نظام وظیفه نباید هیچگونه منعی داشته باشند.

9- داوطلبین لازم است تا تاریخ جمعه 4 مهرماه 1399، تصویر مدارک زیر را به اداره آموزش دانشکده مهندسی و علم مواد به آدرس الکترونیکی mse-doc@kntu.ac.ir  ارسال نمایند:

الف - مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه).

ب دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی و یا گواهی موقت فراغت از تحصیل.

ج - ارائه مدرک زبان معتبر در صورت اخذ.

 

10- شرایط مصاحبه

با توجه به شیوع بیماری کرونا، مصاحبه داوطلبان به صورت غیرحضوری در تاریخ دوشنبه 7 مهرماه 1399 در سامانه جلسات مجازی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار خواهد شد. ساعت دقیق مصاحبه هر داوطلب و نحوه ورود به سامانه مذکور متعاقبا از طریق سایت دانشکده مهندسی و علم مواد به آدرس mse.kntu.ac.ir اطلاع ­رسانی خواهد شد. 



Review:
372
Date:
1399/06/30
دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
دانشکده مهندسی و علم مواد
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک 7    
کد پستی: 43344 - 19919  
تلفن: 88674747   فاکس: 88674748
 
 
 
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.