نخستین رویداد روز هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 29 و 30 تیرماه 1401 برگزار خواهد شد
نخستین رویداد روز هوش مصنوعی
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی 29 و 30 تیرماه 1401 برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر محمد تشنه لب دبیر نخستین رویداد روز هوش مصنوعی اظهار داشت: این رویداد بستری برای  اتصال بین صنعت و دانشگاه است که متعاقباً منجر به آشنایی بیشتر  دانشگاه با نیازمندی های صنعت و صنعت با توانمندهای دانشگاه خواهد گردید.
تشنه لب گفت: در این رویداد علاوه بر سخنرانی ها و پانل های تخصصی،  کارگاه های آموزشی و نمایشگاه فناورانه با مشارکت شرکت های پیشرو در هوش مصنوعی برنامه ریزی شده است.
او اهداف رویداد مذکور را در سه بخش زیر تشریح نمود:
1- شناسایی و ارائه توانمندی­‌های دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی
2- گردهم آوری ذی‌نفعان دولتی، خصوصی، دانشگاهی و صنعتی در حوزه هوش مصنوعی
3- احصاء نیازمندی­‌های موجود در جامعه و ارائه راهکارهایی برای پاسخ به این نیازمندی­ها

دبیر نخستین رویداد روز هوش مصنوعی با اشاره به سخنرانی های تخصصی این رویداد گفت: از افراد با تجربه و تاثیر گذار در حوزه هوش مصنوعی در ایران و جهان دعوت شده است که در این رویداد به ایراد سخنرانی بپردازند. این افراد از صنعت و دانشگاه انتخاب شده اند و در بیش از 5 سخنران کلیدی حضور خواهند داشت.
تشنه لب در مورد پانل های تخصصی این رویداد نیز توضیح داد: هفت پانل تخصصی با تمرکز بر محور های اصلی رویداد در دو روز برنامه ریزی شده است.  در این پانل های تخصصی علاوه بر معرفی پروژه های هوش مصنوعیِ اجرا شده در دانشگاه، خبرگان دانشگاهی و صنعتی جهت ایجاد هم افزایی بیشتر به بحث و گفتگو خواهند پرداخت. موضوع پانل ها عبارت است از  پزشکی و سلامت، انرژی، عمران و محیط زیست، برق و کامپیوتر، اقتصاد، خدمات شهری و حمل و نقل، صنایع هوا فضا و خودرو.

وی در مورد برگزاری نمایشگاه فناورانه نیز اذعان داشت: از بیش از ده شرکت پیشرو در حوزه هوش مصنوعی و همچنین شرکت های دانش بنیان برای برپایی غرفه دعوت شده است.
دبیر رویداد با اشاره به برگزاری کارگاه های تخصصی رایگان نیز گفت: بیش از  پنج کارگاه یک ساعته رایگان در جهت آشنایی مدعوین با ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی تشکیل خواهد شد.
در پایان محمد تشنه لب زمان برگزاری رویداد را تاریخ 29  و 30 تیرماه سال جاری اعلام نمود که در پردیس مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی برگزار خواهد شد. 

مسیرهای ارتباطی با رویداد:

آدرس: تقاطع خیابان شریعتی و اتوبان رسالت ( پل سید خندان) برگزار خواهد شد.

وب سایت:
https://ai-day.kntu.ac.ir
ایمیل:
Ai-day@saba.kntu.ac.ir
تلفن دبیرخانه:
021-84062231
کانال تلگرام:
Ai-day@kntu
https://t.me/+jcEs_DLiqVI0N2Zk
تاریخ:
1401/03/07
تعداد بازدید:
2738
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.