احداث پروژه خوابگاهی زنده یاد دکتر حمیدرضا طلاکوب در پردیس شهید رضایی نژاد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، مراسم شروع به احداث پروژه خوابگاهی زنده یاد دکتر حمیدرضا طلاکوب، روز یکشنبه مورخ 8 خرداد در پردیس شهید رضایی نژاد دانشگاه برگزار شد.
این خوابگاه در زمینی به مساحت 1000 متر مربع زمین احداثی در 3 طبقه روی همکف و حدود 4000 متر مربع زیربنا براساس آخرین استانداردهای وزارت عتف و ظرفیت 172 نفر و با تجهیزات کامل به کاربری خوابگاه دخترانه ساخته خواهد شد.
دکتر کریمی مزرعه شاهی ضمن تقدیر از بنیاد فرهنگی مصلی نژاد برای ورود به ساخت خوابگاه طلاکوب افزود: این خوابگاه دخترانه که به همت دکتر مصلی نژاد ساخته خواهد شد نقش بسزایی در بهبود زیرساخت های لازم برای دانشجویان خواهد داشت. امیدواریم بتوانیم شرایط مساعد تری برای دانشجویان فراهم کنیم تا دغدغه دانشجویان بر فعالیت های علمی و آموزشی متمرکز گردد.
همچنین دکتر مصلی نژاد، با اشاره به اهمیت خدمتگزاری به مردم در شرایط فعلی، گفت: این خوابگاه دخترانه ان‌شاءالله در شهریور ماه سال 1402 به صورت تجهیز شده، افتتاح خواهد شد. طبق طراحی های صورت گرفته اتاق های سه و چهار نفره در این خوابگاه دیده شده است.
این آیین با حضور دکتر عباس مصلی نژاد مدیرعامل بنیاد فرهنگی مصلی نژاد و دکتر کریمی مزرعه شاهی رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، و تعدادی از مسئولان دو مجموعه برگزار شد.
تاریخ:
1401/03/08
تعداد بازدید:
3424
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:18
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.