پروژه خوابگاهی مرحوم دکتر طلاکوب در فاصله دو ماه و نیم پیشرفت چشمگیری داشته است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ روند ساخت پروژه خوابگاهی زنده یاد دکتر حمیدرضا طلاکوب از روز یکشنبه مورخ 8 خرداد 1401 در پردیس شهید رضایی نژاد دانشگاه آغاز شده است.
همانطور که قبلاً اشاره شد، این خوابگاه به مساحت 1000 متر مربع در زمین احداثی، در 3 طبقه روی همکف و حدود 4000 متر مربع زیربنا براساس آخرین استانداردهای وزارت عتف و ظرفیت 172 نفر و با تجهیزات کامل به کاربری خوابگاه دخترانه و با همکاری بنیاد فرهنگی مصلی نژاد در حال ساخت است.
مهندس لبافی مدیر دفتر فنی و دبیر کمیته اجرایی طرح ساماندهی دانشگاه در مورد پیشرفت پروژه خوابگاهی مرحوم طلاکوب گفت: در حال حاضر روند ساخت به سرعت در حال پیشروی است و در این بازه کوتاهی که از زمان کلنگ زنی میگذرد یعنی حدود دو ماه و نیم، به لطف خدا و همت دستاندرکاران و مجریان طرح، بالاخص بنیاد فرهنگی مصلی نژاد، فونداسیون تکمیل شده است و سقف اول سازه بتی کار شده و تیم در حال ساخت ستون های طبقه اول است، بنابراین به طور کلی میتوان اذعان داشت که حدود 20 درصد از پروژه ساخت خوابگاه مرحوم دکتر طلاکوب پیشرفت فیزیکی داشته است.
امید است ان شاءالله این خوابگاه دخترانه همانطور که پیشتر وعده داده شد، در شهریور ماه سال 1402 به صورت تجهیز شده، افتتاح و آماده بهره برداری باشد.
تاریخ:
1401/05/26
تعداد بازدید:
2543
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:23
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.