پیام تسلیت رئیس دانشگاه در پی درگذشت استاد فرهیخته و عضو هیأت علمی دانشگاه زنده یاد دکتر علی شکوه فر
به گزارش روابط عمومی؛ رئیس دانشگاه، دکتر کریمی مزرعه شاهی در پی درگذشت استاد فرهیخته و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، زنده یاد دکتر علی شکوه‌فر، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
خبر تأسف بار درگذشت استاد فرهیخته دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، زنده یاد مرحوم دکتر علی شکوه‌فر، موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب و جامعه دانشگاهی گردید.
دکتر علی شکوه‌فر، از اساتید برجسته دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی یکی از قدیمی ترین دانشمندان علم مواد ایران و استاد برجسته در حوزه مواد پیشرفته و نانوفناوری بودند، همینطور ایشان مؤسس اولین آزمایشگاه پژوهشی در حوزه مواد پیشرفته و نانوفناوری در کشور هستند، آن مرحوم بخش مهمی از عمر مفید خود را صرف تحقیق و پژوهش کردند و خدمات علمی و اجرایی متعددی در حوزه تخصصی خود ارائه نمودند، آثار مرحوم در مجلات و ژورنال‌های ملی و بین‌المللی از اعتبار بالایی برخوردار بود، کتب و مقالات ارزشمندی هم در زمینه های مهندسی مواد از خود به یادگار گذاشته‌اند.
در کنار فعالیت گسترده علمی، به تمام معنا فردی دیندار، اخلاق مدار و متشخص بودند که همواره منش کریمانه و رفتار پدرانه ایشان در اذهان باقی خواهد بود.
اینجانب فقدان این دانشمند و پژوهشگر برجسته را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات برای آن عزیز، از درگاه ایزد منان برای خانواده محترم مرحوم صبر و شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می نمایم.
روحش شاد و یادش گرامی
تاریخ:
1401/12/12
تعداد بازدید:
7577
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:86
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.