پیام تسلیت رئیس دانشگاه در پی درگذشت استاد فرهیخته و عضو هیأت علمی دانشگاه زنده یاد دکتر علی شکوه فر
به گزارش روابط عمومی؛ رئیس دانشگاه، دکتر کریمی مزرعه شاهی در پی درگذشت استاد فرهیخته و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، زنده یاد دکتر علی شکوه‌فر، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
خبر تأسف بار درگذشت استاد فرهیخته دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، زنده یاد مرحوم دکتر علی شکوه‌فر، موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب و جامعه دانشگاهی گردید.
دکتر علی شکوه‌فر، از اساتید برجسته دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی یکی از قدیمی ترین دانشمندان علم مواد ایران و استاد برجسته در حوزه مواد پیشرفته و نانوفناوری بودند، همینطور ایشان مؤسس اولین آزمایشگاه پژوهشی در حوزه مواد پیشرفته و نانوفناوری در کشور هستند، آن مرحوم بخش مهمی از عمر مفید خود را صرف تحقیق و پژوهش کردند و خدمات علمی و اجرایی متعددی در حوزه تخصصی خود ارائه نمودند، آثار مرحوم در مجلات و ژورنال‌های ملی و بین‌المللی از اعتبار بالایی برخوردار بود، کتب و مقالات ارزشمندی هم در زمینه های مهندسی مواد از خود به یادگار گذاشته‌اند.
در کنار فعالیت گسترده علمی، به تمام معنا فردی دیندار، اخلاق مدار و متشخص بودند که همواره منش کریمانه و رفتار پدرانه ایشان در اذهان باقی خواهد بود.
اینجانب فقدان این دانشمند و پژوهشگر برجسته را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات برای آن عزیز، از درگاه ایزد منان برای خانواده محترم مرحوم صبر و شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می نمایم.
روحش شاد و یادش گرامی
تاریخ:
1401/12/12
تعداد بازدید:
7798
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.